2008-09-10

Aduan Masalah Kolej

Perkhidmatan yang ditawarkan di dalam Sistem eAduan.

1. Melalui Blog

Website/Portal : http://www.jakmaskkip.blogspot.com

2. Melalui Emel

Alamat Emel : jakmaskkip@gmail.com

3. Melalui SMS

Format SMS

i. Hantar Aduan Bagi masalah kolej : [ID Pengguna] [Butir Aduan]

ii. Hantar Aduan Bagi kerosakan : Terus ke HEP KKIP

Hantar ke No Hp YDP


Aduan Melalui Blogspot
kepada Mahasiswa/i yang mempunyai sebarang Aduan mengenai masalah kolej bolehlah postkan dalam blog ini di bahagian bawah.

5 comments:

(Jawatankuasa Kebajikan Mahasiswa KKIP) on September 13, 2009 at 12:56 AM said...

salam perpaduan

Anonymous said...

ui, tu anjing yg dah beranak pinak tu bila nk diuruskan?adeh..dr sem lepas aku da bgth kan..ni beranak lg..

Anonymous said...

Mslh kerosakan paip and pili air menyebabkan air mengalir tanpa henti. Dah dua semester masih tak dibaiki walaupun beberapa aduan telah dibuat. Slogan "Jimat Utiliti"? Adakah ia hanya sekadar kata-kata dan tanpa tindakannya. Dan saya percaya penghuni2 turut sedar ttg perkara ini. Oleh itu, saya berharap sangat pihak KKIP beri perhatian terhadap aduan yang dibuat oleh penghuni KKIP terutama mslh yg kait dengan "utiliti-utiliti".

Anonymous said...

aduan mengenai masaalah rumah pelajar,sistem pelajaran yang menyebabkan pelajar tawar hati ingin meneruskan sesi pembelajaran seperti biasa..pelajar kolej menara jaya,kampar..berharap pihak terbabit dapat turun melihat sendiri keadaan rumah dan sistem pembelajaran..terima kasih..

Anonymous said...

blok A02-07 selalu saja xda air paip..sekejap ada,sekejap tiada..dulu sudah buat aduan dekat hep tp masih belum ada perubahan..

Post a Comment

Indah Gemilang Permai Cemerlang

 

Top Commentetor


Recent Comments

Link Ke Blog Anda


Sila Copy And Paste code di bawah masukan di blog anda,indah gemilang permai cemerlang

Followers